Rafael Ritter Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Hello "cumpanhêros"! I'm looking for Brazilian listeners to talk to about FDR (philosophy, to be precise) and its topics. Maybe start a Facebook group or something like that. Feel free to give suggestions. Anyone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FutureBankRobber Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Olá malandragem. Hello homie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omarcrysis Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 Fala Ladrao! Eu viajei pra brasil 5 vezes este ano e o ano pasado. Gostei muito e amo a picanha. Desculpe meu português de merda... falava muito la, mais escrever quase nunca fiz. Desejo sorte pra seu pais, o nivel de corrupção e incrível. Eu sou do Mexico e quando olho a situação dos países onde moramos fico cheio de raiva. Voce e do sul do brasil? Santa catarina? Rio grande do sul? Parana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts